Verkkopalveluiden löydettävyys ja oikeanlainen digimarkkinointi vie sen kohderyhmälle ja kasvattaa käyttäjämääriä. Tämä vaatii usein optimointia verkon hakukoneille, sähköpostimarkkinointia, sosiaalisen median markkinointia ja sisältömarkkinointia. Digimarkkinoinnin kenttä on laaja ja muuttuu jatkuvasti. Vaatii asiantuntijuutta tiedostaa mahdollisuudet ja ymmärtää parhaat välineet ja käytännöt eri tarpeisiin. Asiantuntijamme ovat erikoistuneet hakukoneoptimointiin ja B2B digimarkkinoinnin pilvipalveluihin.
Verkkopalveluiden asiakasviestintä toteutetaan nykyään sähköisesti ja pitkälle automatisoituna monikanavaviestintänä. Esimerkiksi palvelun markkinointi ja yleisviestintä hoidetaan sähköpostilla, kyselyt ja tunnistautuminen tekstiviesteillä, pikatuki chat-sovelluksella, ilmoitukset push viesteillä laitteisiin, virhetilanteet lokitapahtumina tuelle ja opastus videoviesteinä loppukäyttäjille. Tekniikka kehittyy ja vaatimukset viestinnän suhteen kasvavat. Asiantuntijamme auttavat digiviestinnän liittämisessä sovelluksiin ja järjestelmiin.